دکوراسیون

ایده‌ای زیبا برای دکوراسیون خانه ۶۰ متری

منزل نقلی۲

ایده‌ای زیبا برای دکوراسیون خانه ۶۰ متری

تصور شما از یک‌خانه 60 متری و یا حتی کوچک‌تر چیست؟ یک قوطی بسته که از هر طرف با دیوارهایی احاطه‌شده و گویی زندگی در این زندان جریان ندارد؟ امروز می‌خواهیم یک ایده طراحی داخلی برایتان معرفی کنیم، خانه‌ای که زیر 60 متر بوده اما با طراحی داخلی صحیح، استفاده از کاشی‌کاری‌های به‌روز و خلاقانه، رنگ‌های غلیظ و نقوشی زیبا تبدیل به واحدی شده که تصور کوچک بودنش برایتان کاملاً سخت است.

به‌سادگی می‌توان با ایده‌های هوشمندانه فضایی شخصی‌سازی ایجاد کرد که در عین حفظ وقار خود بتواند جلوه‌ای بزرگ‌تر به خود گرفته و با سلایق شما هماهنگ باشند. تنها کافی است کمی پا را فراتر گذاشته و دست بکار شوید، رنگ‌هایی روشن، چراغ‌های متعدد، صندلی‌هایی زیبا و کوچک، استفاده عاقلانه از فضا و باز کردن اتاق‌های ناهارخوری و پذیرایی در یکدیگر و استفاده تمام و کمال از نور طبیعی می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا و روشن از یک واحد کوچک 60 متری برای شما ایجاد کند.

 

 

چوبیآپارتمان کوچک و رؤیایی امروز دارای رنگ‌آمیزی با لهجه‌ای جسورانه بوده است که در آن اتاق‌خواب‌ها با استفاده از رنگ‌هایی همچون قرمز مایل به قهوه‌ای با ساکنان با زبان خود حرف می‌زنند، این در حالی است که رنگ‌های کرم روشن و خنثی‌تر موجود در آن می‌توانند سروصدای پس‌زمینه را حفظ کنند.

در این واحد 60 متری سبکی از مدرن و معاصر را شاهد خواهیم بود؛ استفاده از لامپ‌هایی تاشو در گوشه‌ای از فضای نشیمن می‌تواند روشنایی موردنیاز برای یک هم‌نشینی شیرین را تأمین کرده و علاوه بر آن جلوه‌ای مدرن‌تر به فضای داخلی بدهد. برای از بین بردن یکنواختی فضا هماهنگ با مبلمان موجود از تابلویی فرفری بهره گرفته‌شده که می‌تواند زیبایی و سادگی فضای نشیمن را تکمیل کند.

در این خانه کوچک نیز طراح از تمامی فضای موجود بهره گرفته و در امتداد دیوار پارچه‌ای کتانی بارنگی خنثی متصل کرده است، این دیوار دقیقاً جایی است که می‌توان از آن به‌عنوان میز کار و محلی برای قرار دادن تلویزیون استفاده کرد.

فضای آشپزخانه به دلیل کمبود جا با فضای غذاخوری ادغام‌شده‌اند؛ دیوارهای چوبی آشپزخانه تا میز و صندلی گسترش پیداکرده و این هماهنگی در لامپ بالای غذاخوری نیز تکرار شده که نتیجه کار منجر به هماهنگی و گرما و صمیمیت بیشتر فضا شده است. زمانی که جای زیادی برای مانور دادن ندارید بهتر است از فضا بیشترین استفاده را کنید، از انواع میز و صندلی‌های تاشو گرفته تا میز و صندلی‌هایی کوچک که بتوانند به شما در غذا خوردن کمک کنند در بازار موجود است؛ نیازی نیست در یک فضای کوچک مبلمان ناهارخوری بزرگ و زیادی را انتخاب کنید؛ یک میز کوچک همراه با سه صندلی و یک گلدان تاریک و روشن در فضایی کوچک می‌تواند زیبایی و کارایی را یکجا باهم به ارمغان بیاورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *