دکوراسیون

صندلی پروپیلن مدرن سهیل

پلاستیکی ایفلی مدرن

“ارائه بهترین ها به بیشترین تعداد مردم با کمترین هزینه”: با این کلمات ، چارلز و ری ایمز یکی از اهداف اصلی خود را به عنوان طراحان مبلمان توصیف کردند. هیچکدام از طرح های دیگر آنها به اندازه صندلی های پلاستیکی حتی نزدیک به این سبک ایده آل نیستند. سالهاست که این زوج طراح ایده اصلی پوسته صندلی یک تکه را برای قرار دادن در خطوط بدن انسان مورد پژوهش قرار داده اند ،  پس از آزمایشات با تخته سه لا و آلومینیوم ورق در دهه 1940 نتایج ناخوشایند به دست آمد ، پس از بررسی های زیاد برای مواد جایگزین ، آنها را به رزین پلی استر تقویت شده با فیبر شیشه ای هدایت کرد.

پلاستیکی سهیل

اقای ایمز مزایای استفاده از این ماده را شناخت و به طور کامل مورد استفاده قرار داد: قابلیت استحکام ، خصوصیات لمسی دلپذیر ، مناسب بودن در روش های تولید صنعتی با استفاده از این ماده که قبلاً در صنعت مبلمان ناشناخته بود ، ایشان با موفقیت طراحی بدنه را برای تولید بالا تهیه کردند. پس از اولین حضور آنها در مسابقه “طراحی مبلمان کم هزینه” که در سال 1948 توسط موزه هنرهای مدرن برگزار شد ، صندلی پلاستیکی (بدنه A ) و صندلی پلاستیکی سمت (بدنه S ) در سال 1950 به بازار عرضه شد. اولین صندلی های پلاستیکی تولید انبوه در تاریخ مبلمان اجرا شد.

ایمز در صنایع چوب و فلز سهیل

صندلی های پلاستیکی ایمز همچنین یک نوع مبلمان جدید را معرفی کرده است که از آن زمان بسیار گسترده شده  : صندلی چند منظوره که بدنه آن را می توان با انواع مختلفی از پایه ها به منظور اهداف متنوع به آن اضافه کرد . در اوایل سال 1950 ، چارلز و ری ایمز مجموعه ای از پایه ها را ارائه دادند که موقعیت های مختلف نشستن را فعال می کرد. یک مدل برجسته به خصوص برج ایفل است که با نام صندلی ایفلی معروف است : یک طراحی خاص از سیم فولادی ساخته شده است که با مهندسی فرم های سبک و ظریف را با استحکام ساختاری ترکیب می کند.

ایفلی سهیل

امروزه صنایع چوب و فلز سهیل بدنه های صندلی های پلاستیکی ایمز را با پلی پروپیلن تولید می کند ، در حالی که صندلی های فایبر گلاس ایمز در رزین پلی استر تقویت شده با فیبر شیشه ای تولید می شوند. همچنین انتخاب گسترده ای از رنگ های پایه و بدنه برای مدل های ما وجود دارد. این امر به مشتریان امکان می دهد تا برحسب سلایق مختلف بهترین میز و صندلی را برای سبک زندگی خود انتخاب کنند  : از اتاق های ناهار خوری ، اتاق های نشیمن و دفاتر منزل گرفته تا محل های کار اداری و اتاق های کنفرانس ، از رستوران ها و کافه ها گرفته تا اتاق ها و کافی نت ها از مناطق انتظار و سالن اجتماعات گرفته تا تراسها و باغها.

 

صندلی پایه ایفلی

 

در سال 2016 ، صنایع چوب و فلز سهیل تقریبا 20 میلی متر به ارتفاع پایه صندلی های پلاستیکی  DSX ، DAX ، DSR ، DAR ، DSW و DAW افزود در حالی که بر این اساس هندسه صندلی را تطبیق می دهد. این تجدید نظر از نظر زیبایی و راحتی فروش این مدل صندلی ها را افزایش داده است .
صندلی پروپیلن سهیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *