دکوراسیون

ایده های ساده دکور اتاق خواب پسرونه و دخترونه

پسران نوجوان بسیار سخت‌پسند هستند. بی‌شک شما به یاد دارید که چیدمان اتاقشان زمانی ‌که کوچک بودند چقدر سرگرم‌کننده بود. اکنون ممکن است تلاش برای هیجان‌زده کردن آنها در مورد هر چیزی، مشکل‌تر از آن باشد. هنوز هم با استفاده از ایده‌های مدرن دکوراسیون اتاق نوجوان پسرانه‌ ما، چیدمان می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. هر دو شما از دیدن طرح‌هایی که همچنان در بزرگسالی جالب هستند و یا زمانی‌که از کالج به خانه می‌آیند، لذت می‌برید.

استقلال عقیده و سلیقه بزرگترین سوغات دوران جوانی برای هر شخصی است. از همین رو جوانان چه دختر باشند و چه پسر، حساسیت ویژه ای روی دکوراسیون اتاق خواب خود دارند و گوششان هم بدهکار حرف کسی نیست. بیایید ببینیم اتاق دختر و پسر نوجوان با چه رنگ بندی جذاب تر است و رضایت خاطر صاحبان خوش سلیقه آن چطور فراهم می شود.

ترکیب سفید و صورتی با بنفش، انتخاب رنگی هر خانم جوانی برای دکوراسیون داخلی اتاق خوابش است. البته معمولا برای دل بازتر شدن دکوراسیون، درصد به کار گیری سفید بیشتر از دو رنگ دیگر است. باربی های دوران بچگی که تا دیروز کسی جرات نداشت چپ به آنها نگاه کند آرام و بی سر و صدا و بدون اینکه کسی شک کند وارد کمدها می شوند. در عوض کتاب و مجلات در کنار تزیینات ساده و مینیمالیستی وارد چیدمان اتاق خواب می شوند.

بعضی از آقا پسرهای جوان در این دوره از زندگی خود برای اینکه اثبات کنند مرد شده اند تیپ خنثی را برای اتاق خواب خود انتخاب می کنند. یعنی خیلی روی رنگ های شاد مانور نمی دهند و طرح های چوبی در کنار سفید و خاکستری، بیشترین حضور را در اتاق آنها دارند. مبلمان و سرویس خواب هم دقیقا همین مدل سادگی و دیسیپلین را دنبال می کنند و اصلا از مسیر خارج نمی شوند تا نمای مهندسی که شکل گرفته به هم نخورد.

برای اینکه طراحی دکوراسیون اسپرت و هیجان انگیز در اتاق خواب جوانان پدید بیاید بهتر است که رنگ های تند و پر هیجان مثل نارنجی با رنگ های تیره ای مثل سفید میکس شوند. معمولا نارنجی، یک رنگ دخترانه به حساب می آید ولی اگر دو یا سه پرده این رنگ را تیره کنیم کاملا پسرانه و مردانه می شود.

سیاه و سفید دو رنگ متضاد هستند که برای رسیدن به طراحی دکوراسیون مدرن، فوق العاده کمک کننده و راهگشا هستند. این دو رنگ در اتاق خواب های پسرانه، معمولا حضور پرشوری دارند ولی کمتر دیده شده که مهمان خوابگاه خانم های جوان بشوند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، تزیین اتاق خواب دختران جوان با رنگهای سیاه و سفید، انتخاب فوق العاده ای به حساب می آید اگر سفید بر رنگ سیاه فائق بیاید و ارجحیت داشته باشد.

 

در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون اتاق دختر و پسرهای نوجوان را می بینید که به سبب رنگ بندی که در آنها به کار گرفته شده است خیلی مدرن و شیک به چشم می آیند. نکته جالب در دکوراسیون بعضی از مدلها، ترکیب رنگ های دخترانه و پسرانه در کنار هم است که باعث شده دیزاین داخلی اتاقها، جنسیت دوگانه و زیبایی داشته باشد.

 

منبع : سایت نوبرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *